Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Serenata CRM präsentiert Innovation

Startseite » Serenata CRM präsentiert Innovation

Serenata CRM, ein Unternehmen der NextGuest Technologies-Gruppe und Spezialist für CRM und E-Marketing, stellt den Easy Campaign Manager vor. Die Lösung ermöglicht personalisierte und EU-DSGVO-kompatible Kampagnen inklusive Berichtswesen. Dank vorgefertigter Kampagnen könnten Teams personalisiertes Online-Marketing ohne besondere Vorkenntnisse starten, heißt es in einer Mitteilung des Unternehmens. Die Innovation sei innerhalb von 15 Tagen einsatzbereit und vereinfache auch den Einstieg in Customer-Relationship-Management (CRM). 

„Unsere Gespräche über CRM mit Managern mittelgroßer Hotelketten lassen sich auf drei Aspekte reduzieren – weniger Komplexität, schnellere Bereitstellung und sofortige Nutzung ohne große Vorkenntnisse. Dabei wissen alle, dass sie den Gast nicht standardisiert, sondern individuell ansprechen sollten. Mit der neuen Easy Campaign Manager-Lösung erfüllen wir nicht nur diesen Anspruch, sondern beweisen auch unser Engagement für Intelligenz, Personalisierung in Echtzeit und Vereinfachung“, sagt Dieter Dirnberger, CEO von Serenata CRM.