Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

IHG bringt avid hotels nach Deutschland

Startseite » IHG bringt avid hotels nach Deutschland
IHG bringt avid hotels nach Deutschland
Die InterContinental Hotels Group (IHG) führt die Marke avid hotels auf dem deutschen Markt und damit erstmalig in Europa ein (Foto vom avid hotel Oklahoma City – Quail Springs). Entwickelt werden 15 Hotels auf der Grundlage eines Multiple Development Agreement (MDA) mit Geschäftspartner GS Star GmbH. In den nächsten drei Jahren sollen Verträge für avid hotels unterzeichnet werden. Das erste Haus der Marke diesseits des Atlantiks soll bis 2020 eröffnen.
Das Deutschland-Portfolio der IHG umfasst 122 Hotels, die geöffnet oder in der Entwicklung sind. Mit dem ersten Hotel der Marke Kimpton Hotels & Restaurants in Deutschland, das ebenfalls 2018 unterzeichnet wurde, und der Verdoppelung der Hotel-Indigo-Häuser mit drei Neueröffnungen bis 2020, hat der Hotelkonzern auch die Weichen für weiteres Wachstum im Boutique-, Upscale- und Luxussegment gestellt.