Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Best Western: Transformation trägt Früchte

Startseite » Best Western: Transformation trägt Früchte
Best Western: Transformation trägt Früchte

Die Best Western Hotels Central Europe GmbH meldet für 2018 ein zweistelliges Umsatzplus. Der in die Hotels vermittelte Umsatz ist demnach gegenüber dem Jahr zuvor um 11,6 Prozent auf gut 191 Millionen Euro gestiegen. Für Deutschland steht eine Umsatzsteigerung von gut zwölf Prozent auf über 165,5 Millionen Euro zu Buche.

 „Wir sind im Geschäftsjahr 2018 nicht nur in Sachen Umsatzvolumen, sondern auch mit unserem Markenangebot für Hotels gewachsen. Unsere Gruppe hat mit weltweitem Marken-Relaunch und neuen Marken in den vergangenen Jahren die umfassendste Erneuerung und Transformation ihrer Geschichte erfahren. Mit der im Februar 2019 übernommen Hotelmarke WorldHotels können wir mittlerweile 16 Full- und Soft Brands unter einem Dach anbieten“, kommentieren Marcus Smola und Carmen Dücker (Foto), Geschäftsführer der Best Western Hotels Central Europe GmbH, die für Best Western Hotels in den zehn Ländern Deutschland, Kroatien, Liechtenstein, Luxemburg, Österreich, Slowakei, Slowenien, Schweiz, Tschechien und Ungarn verantwortlich sind.