Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Radisson-Gruppe expandiert weiter

Startseite » Radisson-Gruppe expandiert weiter
Radisson-Gruppe expandiert weiter

Die Radisson Hotel Group führt ihre Expansion fort. Die Gruppe hat im ersten Quartal 2021 eigenen Angaben zufolge Verträge für 16 weitere Hotels in der EMEA-Region unterzeichnet. Zu den Neuzugängen gehören sechs Hotels der neuen Marke Radisson Individuals in Österreich, Bulgarien, Serbien und Afrika, das Radisson Collection Morina Hotel in Albanien, drei Radisson Blu Hotels in der Türkei, Albanien und Sambia, zwei Radisson RED Hotels in Großbritannien und Finnland und fünf Hotels der Marke Radisson in Andorra, Montenegro, der Türkei und Ungarn.

„Zusammen mit unseren Geschäftspartnern ist es der Radisson Hotel Group gelungen, unser Wachstum auch 2021 fortzusetzen. Dank des Engagements unserer Mitarbeiter und dem Vertrauen unserer Eigentümer ist unsere Flaggschiffmarke Radisson Blu mit mehr als 280 Hotels in der EMEA-Region vertreten und damit seit zehn Jahren die größte Marke im gehobenen Segment in Europa“, kommentiert Elie Younes, Executive Vice President & Chief Development Officer EMEA der Radisson Hotel Group.