Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Globale Expansion von Best Western: Über 600 Hotels in der Pipeline

Startseite » Globale Expansion von Best Western: Über 600 Hotels in der Pipeline
Globale Expansion von Best Western: Über 600 Hotels in der Pipeline

IHIF, 5. März 2019. Best Western Hotels & Resorts hat weltweit weitere Expansionspläne: Derzeit befinden sich 610 Hotelprojekte in der internationalen Pipeline der Gruppe. Mehr als 52 Prozent werden Hotelneubauten sein. Allein in Nordamerika hat Best Western Hotels & Resorts 364 Hotels mit 33.100 Zimmern im Planungsstadium (Stand Jahresende 2018), davon mehr als die Hälfte für die Marken Best Western und Best Western Plus. Außerhalb Nordamerikas sind weitere 246 internationale Hotelstandorte mit über 25.000 Zimmern in der Planung. In Europa sind rund 150 neue Hotels geplant. Zur Markenfamilie von Best Western Hotels & Resorts gehören weltweit sowohl Full Brands als auch Soft Brands für alle Kategorien. Die Marken-Diversität bietet Hotelbetreibern, Entwicklern und Investoren die Möglichkeit, das richtige Konzept für das eigene Produkt auszuwählen. Gleichzeitig erleichtert das breitgefächerte Portfolio dem Reisenden die Wahl des passenden Hotels.