Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Köln Marriott präsentiert renovierte Konferenzräume

Startseite » Köln Marriott präsentiert renovierte Konferenzräume
Köln Marriott präsentiert renovierte Konferenzräume

Nach sechswöchiger Renovierung hat das Köln Marriott Hotel seinen Konferenzbereich neu eröffnet und seinen Kunden und Kooperationspartnern an zwei Tagen der offenen Tür vorgestellt. „Wir sind stolz darauf, nun ein hochmodernes, flexibles und attraktives Ambiente für Events geschaffen zu haben. Unser höchstes Bestreben ist die Zufriedenheit unserer Gäste, für die wir nun ein einheitliches, funktionales Umfeld kreiert haben, um sich auf den Zweck Ihrer Veranstaltung zu fokussieren“, kommentiert Dirk Schöbel, General Manager des Hauses. Die arbeiten betrafen alle 16 Meetingräume.