Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

HolidayCheck: Ziegler mit zusätzlicher Verantwortung

Startseite » HolidayCheck: Ziegler mit zusätzlicher Verantwortung
HolidayCheck: Ziegler mit zusätzlicher Verantwortung

Georg Ziegler, Director Brand, Content und Community bei HolidayCheck, übernimmt ab sofort auch den Bereich Tourism and Supplier der Online- Buchungs- und Bewertungsplattform. Sein Vorgänger Markus von Helden wird sich künftig voll und ganz dem Sales-Bereich widmen.

Ziegler ist seit 2008 im Unternehmen und in seiner Funktion als Director Brand, Content & Community verantwortlich für intern und extern generierte Inhalte wie Bewertungen und Hoteldaten sowie die Abteilungen Brand Marketing, Public Relations und Community. Dieses Aufgabengebiet wird nun um den Bereich Tourism and Supplier ergänzt. Hauptaufgabe des Teams ist es, nachhaltige Geschäftsbeziehungen zu bestehenden touristischen Partnern zu entwickeln und neue hinzuzugewinnen.